понеділок, 6 квітня 2020 р.

Поради лікаря Айболита "Щоб здоров'я добре мати, слід про нього змалку дбати"

Народна мудрість каже: «Без здоров’я немає щастя», «Найбільше в світі багатство – це здоров’я».
Як ви розумієте цю мудрість?

Правда, здоров’я – всьому голова. Коли людина здорова, то вона дужа, весела, красива, сильна, витривала, смілива, тому що вона себе прекрасно почуває і може наполегливо працювати, навчатись, може робити те, що їй до душі, займатись улюбленою справою. А коли щось болить, то сили немає, радості також, бо всі думки про одне – позбутись болю. Отже, бажаю всім доброго  здоров’я! Будете здорові будете щасливі й радісні.
А як же берегти своє здоров’я?
  Берегти своє здоров’я – це означає вести здоровий і активний спосіб життя: робити зарядку, ходити в походи, займатись посильною фізичною працею, відвідувати спортивні секції, любити і дотримуватись чистоти, тому що чистота – запорука здоров’я. А ще виробляти в собі добрі, корисні звички, позбавлятись та уникати поганих, шкідливих.

Ми любимо життя за те, що можемо насолоджуватися красою природи, радіти зустрічам із друзями, щодня дізнаватися про щось нове у світі, який нас оточує. Ваше життя тільки-но починається, і воно сповнене надіями та планами.
Шановні батьки, учні! Обійміть один одного, насолоджуйтесь переглядом чудової циркової вистави. Будьте здорові!