вівторок, 12 травня 2020 р.



Урок здоров’я «Гіркий тому вік, кому треба лік»
Ми вже з вами говорили, що таке здоров'я та що слід робити, щоб бути здоровим.
Як ви гадаєте, чому потрібно берегти здоров'я, і чи воно взаємопов'язано з життям?
 Здоровий спосіб життя – це не просто комплекс оздоровчих заходів, а стан душі людини, її життєва філософія - це і правильний режим праці та відпочинку; правильне харчування; врегульований режим дня; активне проведення часу;
На здоров’я впливає багато чинників, але значною мірою здоров’я залежить від способу життя людини. Додержання правил здорового способу життя — найкращий шлях до зміцнення здоров’я та досягнення успіху в житті.
Давайте подивимось, що нам говорять "Корисні підказки"

Що таке відтінки кольорів, всі ви знаєте. А відтінки емоцій? Їх треба вміти відрізняти, адже від них залежить наше психічне здоровя. Психічне і духовне, фізичне здоров’я та соціальне благополуччя взаємопов’язані.
Не забуваймо про фізкультхвилинку


Не забуваймо, що здоров’я цілісне. Отож маєш не тільки виконувати фізичні вправи й займатися спортом. Так само важливо розвивати творчі здібності, мислення, уяву, силу волі, удосконалювати риси характеру, і тоді ніякі ліки вам не будуть потрібні.
Я спробувала узагальнити основні чинники, від яких залежить наше здоровя та зобразила на малюнку.


Немає коментарів:

Дописати коментар