середа, 29 квітня 2020 р.

Книжкова лікарня «Всі хлоп’ята і дівчата прийшли книги лікувати»

Дуже добре, коли в людини багато друзів. Але сьогодні ми поведемо розмову про незвичайного друга, дуже мудрого, який не вміє говорити вголос, але навчає нас розумних наук, розповідає цікаві пригоди про дива, про навколишній світ, веде нас до Країни Знань.
Так, це книга.

— Український народ здавна поважав книгу — це невичерпне джерело знань, і склав про неї багато прислів’їв і приказок. У них звучить народна мудрість.
  • Розум без книги, що птах без крил.
  • 3 книгою подружишся, розуму наберешся.
  • Одна книга тисячі людей навчає.
  • Книгу читають не очима, а розумом.


Як ви розумієте зміст прислів’їв, про що вони нам говорять? Так, про велике значення книги в житті людини.
Не забуваймо про фізкультхвилинку

— Ми з вами вже складали пам’ятку правил поводження з книгою, давайте її пригадаємо:
  • Мене не можна брати брудними руками, тому що мені буде соромно, якщо мене візьмуть інші читачі.
  • Не став на мене лікті, коли читаєш, і не клади розгорнутими сторінками донизу: адже тобі не сподобалося б, якби з тобою так поводилися.
  • Не розмальовуй мене ручкою та олівцем — це так негарно.
  • Якщо не закінчив читати, але не хочеш загубити сторінку, на якій зупинився, то поклади до мене закладку, щоб я змогла спокійно відпочити.
  • У сиру погоду загортай мене в папір, тому що така погода для мене шкідлива.
  • Допоможи мені залишитися чистою і свіжою, а я тобі допоможу стати щасливим.




На створення книг витрачається дуже багато ресурсів. Тому охайне поводження з нею ще й зберігає навколишнє середовище.
Пропоную вам переглянути мультсеріал "Фіксики. Папір" де детальніше про це розповідається.

Дорогі діти! Учіться в героїв книжок любити нашу рідну землю — її лани і ліси, міста і заводи, небо і річки, мову і мистецтво. Людина, яка любить і вміє читати, — щаслива людина.

Немає коментарів:

Дописати коментар