четвер, 30 квітня 2020 р.

Урок здоров’я

Щастя  людини … В чому воно?.. Мабуть ви погодитися, що для кожної людини поняття «щастя» визначається по-своєму. Здоров’я – це неоціненний скарб, це щастя, якого ми недооцінюємо тоді, коли маємо. А що ж таке здоров’я? 

Здоров’я – це стан повного фізичного, душевного й соціального благополуччя, а не лише відсутність хвороб і фізичних вад. (ВООЗ)
Щоб бути здоровим, енергійним, творчо активним, не вкорочувати власне життя, необхідно змолоду боротися за збереження й поліпшення свого здоров’я. Адже людина – сама творець свого здоров’я! Як зберегти своє здоров’я на довгі роки? 
Правильно, дотримуватися здорового способу життя! А саме:
      • режиму навчання та відпочинку
      • здорового харчування
      • фізкультури, загартування
      • особистої гігієни
А яке, на вашу думку, повинне бути харчування школяра?
·Добовий асортимент харчових продуктів повинен бути різноманітним, але важливо не переїдати;
·Особливо важливо готувати каші (вівсяну, гречану, пшеничну);
·З дитинства важливо привчати себе не зловживати солодощами;
·Дуже корисно споживати кисломолочні продукти;
·Їжу слід приймати в один і той же час, невеликими порціями, не менше 3 рази на день;
·        Вживати не пережарену та не переварену їжу;
·        Вибирати їжу, багату овочами, фруктами;
·        Помірно вживати сіль.
Пропоную вам переглянути відео про смачну та корисну їжу. 
А яку обереш ти?
Яке місце у вашому житті займає заняття фізичною культурою?
Кожного дня – ранкова гімнастика, прогулянки на свіжому повітрі, різні рухливі ігри, уроки фізкультури, заняття в спортивній секції. Діти, а особиста  гігієна вимагає щоденного ретельного миття голови, чищення зубів і зміни білизни.
Давайте з вами зробимо руханку!
Отже, молодь усього світу обирає здоровий спосіб життя. Той, хто поважає себе - той цінує своє здоров’я і, як правило, не має шкідливих звичок.

Немає коментарів:

Дописати коментар